Service Apotheek Seghwaert

Parkdreef 350A, 2724EZ Zoetermeer
www.apotheekseghwaert.nl/

Hieronder treft u de laatste ervaringen, reviews en beoordelingen met Service Apotheek Seghwaert. Voor publicatie worden alle ervaringen, beoordelingen en reviews gecontroleerd door de redactie van Qualiview.nl aan de hand van onze review richtlijnen en redactiebeleid.

Selecteer een vragenlijst

Evaluatie klanttevredenheid 2.0

Voor u de vragenlijst invult, zouden we u willen vragen om onderstaand formulier in te vullen. De gegevens dienen ter controle, zodat we er zeker van kunnen zijn dat uw reactie oprecht is. Qualiview.nl ontleent zich geen rechten aan uw gegevens. Voor meer informatie zie onze Privacy & Disclaimer beleid hier.

Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en nooit zonder toestemming met anderen gedeeld.

484 Beoordelingen

Service Apotheek Seghwaert heeft 484 beoordelingen met een gemiddelde score van 7.6 uit 10

Laatste Reviews

7.6
3

06/09/2017 20:34

Service Apotheek Seghwaert

Als een product niet voorradig is bij deze apotheek en er moet iets besteld worden, pas dan heel goed op! Deze apotheek hanteert namelijk het merkwaardige beleid dat als producten die 'niet tot het assortiment behoren' niet op voorraad zijn en besteld moeten worden, deze voor 100% vooraf dienen te worden betaald. Hiermee loopt de apotheek geen enkel risico voor het geval de bestelling niet wordt afgehaald, maar de klant des te meer als de apotheek uiteindelijk niet kan leveren of failliet gaat. Dat niet kunnen leveren komt bij deze apotheek geregeld voor met een verwijzing naar de groothandel die niet over de brug komt. Het beleid is alleen al merkwaardig omdat in de detailhandel een verkoper wettelijk niet meer dan 50% als aanbetaling mag vragen. Wat wel of niet tot 'het assortiment' behoort is voor de klant niet na te gaan. Het kan dus zomaar gebeuren dat de apotheker zegt: "Dit behoort niet tot ons assortiment en u moet dit vooraf betalen", als uw gezicht hem niet zo aanstaat. Bij een mailwisseling hierover gaf de apotheker toe dat dit op gespannen voet staat met de gelijkwaardigheid van partijen bij het aangaan van een koopovereenkomst. Om mij enigszins tegemoet te komen zou hij dit risico bij de klantinformatie op het beeldscherm in de apotheek plaatsen en mij op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Na ca. 6 maanden wachten is geen van beide gebeurd. Denken aan het belang van de klant is bij deze apotheek kennelijk nog ver weg.

  • Evaluatie klanttevredenheid
9

31/05/2017 11:35

Service Apotheek Seghwaert

ik ben tevreden met mijn Apotheek

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
9

28/04/2017 20:57

Service Apotheek Seghwaert

Vriendelijk, voorkomend en meedenkend indien nodig.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
10

25/04/2017 22:54

Service Apotheek Seghwaert

Geode ervaring

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
4

25/04/2017 17:25

Service Apotheek Seghwaert

Zeer lange wachttijden en nooit iets op voorraad hebben.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

24/04/2017 23:00

Service Apotheek Seghwaert

Ik word altijd goed en professioneel geholpen.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
6

21/04/2017 18:34

Service Apotheek Seghwaert

Ik vind het erg jammer als ik van de ene instantie te horen krijg dat de medicijnen einde van de middag klaar liggen en ik die dan kom halen dat ik te horen krijg dat ze besteld moeten worden. Laat de instanties met elkaar communiceren en de apotheek niet de schuld bij mezelf leggen.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

21/04/2017 16:10

Service Apotheek Seghwaert

goed

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

20/04/2017 15:26

Service Apotheek Seghwaert

goed

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

20/04/2017 10:31

Service Apotheek Seghwaert

Ik vind het vervelend dat er bij de medicatie regelmatig van merk gewisseld wordt. Ik vraag mij af of dit door de zorgverzekeraar wordt opgelegd, zoals vaak aangegeven door de apotheker, of dat het juist door de apotheker zelf wordt veroorzaakt bijv. vanwege voorraadbeheer.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
10

20/04/2017 10:15

Service Apotheek Seghwaert

Heel vriendelijk personeel. Wachttijden verschillen maar is goed te doen.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
9

20/04/2017 10:05

Service Apotheek Seghwaert

Ik ben er tevreden. Ze zijn heel goed. Soms wachttijden zijn erg lang.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

19/04/2017 23:48

Service Apotheek Seghwaert

De apotheek voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
6

19/04/2017 21:50

Service Apotheek Seghwaert

In het algemeen genomen vind ik de wachttijd te lang. Het zou fijn zijn als er iets geregeld wordt wanneer je voor een herhaalrecept komt en geen uitleg nodig hebt, je sneller geholpen wordt. Een aparte balie daarvoor bijvoorbeeld.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

19/04/2017 20:39

Service Apotheek Seghwaert

de eerste keer met het berichten dat mijn medicijnen klaar stonden, ging het fout, mijn telefoonnummer stond foutief genoteerd, na 2 maal zelf bellen, hebben ze de fout hersteld.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
5

19/04/2017 19:50

Service Apotheek Seghwaert

Meestal lange wachttijden bij deze apotheek en dus niet klant vriendelijk. Openingstijden ook niet van deze tijd en zeker niet als je een volledige baan hebt.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
7

19/04/2017 19:10

Service Apotheek Seghwaert

Prima apotheek waar ik al lang kom, deskundigheid super en meeste medewerkers erg vriendelijk. Ondanks dat de wachttijden al beter zijn geworden is dat het enige struikelblok. Ik vind een wachttijd van 24 minuten te lang.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

19/04/2017 18:45

Service Apotheek Seghwaert

Het gaat allemaal prima bij de apotheek zou alleen wat meer ruimte willen hebben voor rolstoelgebruikers en een lagere balie.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
9

19/04/2017 18:19

Service Apotheek Seghwaert

Heel erg tevreden

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

19/04/2017 17:42

Service Apotheek Seghwaert

Het zou mooi zijn als er in de apotheek glazen schermen of hokjes zouden komen tussen de mensen (klanten) die aan de balie staan. Ik kan vaak meeluisteren met andere en andere met mij,zo ervaar je niet echt privacy!

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

19/04/2017 16:33

Service Apotheek Seghwaert

Ik ben zeer tevreden met deze apotheek, denken mee en er is niets teveel!

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
8

18/04/2017 21:46

Service Apotheek Seghwaert

Over het algemeen goed. Wel af en toe vrij lange wachttijden, maar ze nemen voor iedereen de tijd, dus ook voor mij.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
6

18/04/2017 18:50

Service Apotheek Seghwaert

De verzekeraar krijgt meestal de schuld, als er wat wijzigt. Het ligt nooit aan de voorraad, de marge, een fout van de apotheek.......

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017
9

18/04/2017 14:46

Service Apotheek Seghwaert

Prima service, alleen jammer dat het vaak zo druk is en er dan maar twee of drie medewerkers helpen.

  • Evaluatie ervaringen met de farmaceutische zorg - 2017

Scores Service Apotheek Seghwaert

Locatiescore afgelopen 12 maanden